Top menu

V. Targi MEMENTO-Venia im. Wojciecha Krawczyka

Piąte targi, to kolejne zmiany wizerunkowe oraz pojawienie się nowych konkurencyjnych targów. 

Zmieniono nazwę na Targi Funeralne Memento-Venia 2010 im. Wojciecha Krawczyka. Zmiana ta podyktowana była śmiercią kolegi i założyciela targów Wojciecha Krawczyka. Chcąc upamiętnić jego zasługi na rzecz branży funeralnej, uznano, że ta forma najlepiej odda wdzięczność i pamięć całego sektora. W raz z nazewnictwem, zmienił się również charakter ekspozycji. Targi zyskały rozmach i elegancję dzięki nowemu podejściu, zarówno do kontaktów biznesowych, jak i elementów wystawienniczych. Wystawcy zrozumieli, że jakość przygotowywanych ekspozycji jest niezwykle ważną częścią marketingu bezpośredniego, która jak żadna inna pozwala na dotarcie z komunikatem do potencjalnych klientów biznesowych, a przede wszystkim uzyskanie niezwykle cennych informacji zwrotnych na temat oferowanych produktów oraz usług. Pomysłowość w aranżacji stoisk w połączeniu z ich przestrzennością, a niekiedy wyspowym układem, dało efekt estetyczny jakiego jeszcze nigdy wcześniej nie osiągnięto.